شرکت‌های دانش بنیان

 شرکت‌های دانش بنیان

دکتر حسین یزدجردی در گفت‌وگوی اختصاصی با نگاه هستی بیان کرد: در کنفرانس IAOM، هرساله شرکت می‌کردیم و در بخش‌های مختلف عضو بودیم و در واقع ایران نقشی بسیار مهم در منطقه ایفا می‌کرد اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها، راغب به حضور ایرانیان نبودند!

وی افزود: با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم کنفرانس‌ بین‌المللی ایران گرین را برگزار کنیم که استقبال قابل توجهی هم از آن شد اما به دلیل شیوع کرونا، وقفه‌ای در کار افتاد و نتوانستیم کنفرانس دوم را برگزار کنیم لذا تصمیم بر آن شد که در اردیبهشت‌ماه 1401 این کنفرانس مجدد برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه کنفرانس ایران گرین در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات قابل طرح در این کنفرانس، موضوع جنگ اوکراین و روسیه خواهد بود، تصریح کرد: از آن‌جا که تأمین غلات و دانه‌های روغنی از سوی اوکراین و روسیه با چالش مواجه خواهد شد، این جنگ و البته همه‌گیری کرونا، دو موضوعی است که بر تأمین غلات و دانه‌های روغنی در سطح جهانی تأثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل چین شروع به ذخیره‌سازی گندم کرده است و ایران نیز باید به دنبال راهکارهایی برای تأمین غلات و دانه‌های روغنی باشد.

رئیس کمیته علمی کنفرانس ایران گرین در بخش بعدی گفته‌های خویش با بیان اینکه به دنبال برگزاری کنفرانسی پرمحتوا از لحاظ علمی هستیم، تصریح کرد: هیأت علمی این کنفرانس، از زبده‌ترین و متخصص‌ترین‌ها هستند.

به گفته وی، از تمامی بخش‌ها و دست اندرکاران این حوزه، در این کمیته علمی حضور دارند که می‌توان از بین آن‌ها به شریف نظام‌مافی، کوشان نایب‌زاده، دکتر ضیائیان، مهندس سنادی‌زاده، دکتر پروانه خضرائی‌نیا، دکتر آقاقلی‌زاده، دکتر آرش طاهری، جلال کوچکی، رفیعی، علیرضا یزدجردی، دکتر خزیراوی، مهدی کاظم‌نژاد، دکتر پوررهبر، دکتر دستمالچی، رشیدی و دکتر خوش‌نیت اشاره کرد.

دکتر یزدجردی بیان کرد: چهار پنل علمی در این کنفرانس برگزار خواهد شد و پس از آن جلسات پرسش و پاسخ خواهیم داشت ضمن آنکه روزانه دو پنل بزرگ برای سخنرانی در این کنفرانس برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این کنفرانس، سرشار از دانستنی‌های لازم در حوزه غلات باشد.

عضو هیأت رئیسه کنفرانس ایران گرین در پایان گفت: هدف ما این است که کنفرانس بین‌المللی ایران گرین، جایگزین کنفرانس‌هایی شود که ما را از حضور در آن‌ها محروم کردند.

 

مجله نگاه هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.